Mollavauva Oy:n mollavauva.fi verkkokaupan toimitusehdot alkaen 30.6.2020

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mollavauva Oy, Y-tunnus 2467203-9.

Verkkokauppamme toimittaa tilauksia vain Manner- Suomeen ja eurooppaan. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle tai ulkomaille.

Voidakseen tehdä tilauksen verkkokaupassa asiakkaan tulee olla vähintään 18-vuotias.

Emme toimita tilauksia postilokero-osoitteisiin, vaan asiakkalla on oltava pysyvä toimitusosoite verkkokaupan toimistualueella.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mahdolliset uudet voimaan tulevat hinta tai toimituskulu muutokset eivät koske jo aiemmin tehtyjä tilauksia.

Emme vastaa mahdollisista virheistä tuote- tai materiaalitiedoista. Verkkokaupan kuvat ovat viitteellisiä ja ne voivat poiketa tuotteesta johtuen tuotantoerästä tai käytössä olevan laitteen väriasetuksista. 

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Mollavauva Oy
Y- tunnus: 2467203-9
mollavauva.fi
asiakaspalvelu@mollavauva.fi
P. 045 6029101
Mäntytie 23, 02270 ESPOO

MYYMÄLÄ avataan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana vuonna 2020. Tilauksen voit silti noutaa toimipisteestämme.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta mollavauva.fi

Tuotteet tilataan lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja suorittamalla maksu kassa sivulla. Tilaus vahvistetaan Mollavauva Oy:n lähettämällä sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Jousto

OP Osta laskulla

 

Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Toimitustavat ja -hinnat

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia.

Tilaus voidaan toimittaa myös kirjeenä tai pikkupakettina vaikka toimitustapa olisikin jokin muu – näin tilaus tulee suoraan kotipostilaatikkoon.

Tilaus on myös mahdollista noutaa Espoon noutopisteestämme.

Toimitushinnat

Nouto

Nouto Espoon noutopisteestä 0€ ( ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus noudettavissa)

Posti

Kirje tai paketti 3,50€ (toimitetaan postiluukkuun -tai laatikkoon. Jos se ei ole mahdollista, niin lähipostiin)

Postipaketti 5,90- 9,90€ (toimitetaan pakettiautomaattiin tai postitoimipisteeseen)

Tilauksen käsittely ja toimitus

Tilausten käsittely

Saat tilauksen teon jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Kun tilauksesi on pakattu ja se on lähdössä kuljetukseen saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Mikäli tilauksesi lähetetään pakettina, saat lisäksi seurantatunnuksen, jonka avulla voit noutaa pakettisi heti sen saavuttua noutopaikkaan. Muista ottaa mukaan henkilöllisyystodistus. Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppamme asiakkaaksi, voit seurata tilauksen kulkua myös oma tili- sivun kautta.

Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä 1-5 arkipäivässä. Mikäli varastossa ei ole tilaamaasi tuotetta, otamme sinuun yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse.

Jotta voimme lähettää tilaukset nopeammin matkaan ei tilausten yhdistäminen tai tilauksen muuttaminen ostostapahtuman jälkeen ole mahdollista.

Toimitamme kaikki tilauksen tuotteet samassa lähetyksessä, eli jos yksi tuote odottaa toimitusta, odottaa muut tuotteet yhden saapumista ja kaikki tilauksen tuotteet lähetetään yhdellä kertaa tuotteen saavuttua.

MITEN TILAUS LÄHETETÄÄN

Kaikki tilaukset lähetetään käyttäen Postia. Paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla.

Tilaus on myös mahdollista noutaa Espoon noutopisteestämme. Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa.

TILAUKSEN TOIMITUSAIKA

Lopullinen toimitusaika määräytyy sen mukaan minkä toimitustavan valitset. Useimmiten toimitusaika on 2-4 arkipäivää siitä kun tilaus on käsitelty. Näet valittavissa olevat toimitustavat ja niiden toimitusajat (yhteenlaskettu käsittely- ja kuljetusaika) kassa- sivulla.

Toimituksessa Vahingoittunut lähetys

Tilaukset pakataan huolellisesti. Lähetystä noudettaessa tarkista aina paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Huomauta Postin tai DB Schenkerin työntekijälle heti ulkoisesti havaittavista vahingoista.

Jos et huomannut Postin lähetystä vastaanottaessasi vahinkoa, ilmoita siitä Postille mahdollisimman pian sen huomattuasi. Ilmoituksesi perusteella olemme yhteydessä sinuun ja tarvittaessa käymme toteamassa vahingon. Samalla selvitämme, onko lähetys pakattu ja lähetetty sisällön edellyttämällä tavalla. Säilytä vahingoittunut tavara ja pakkausmateriaali.

Ota yhteys olipakerran.fi asiakaspalveluumme, niin sovitaan uuden tuotteen toimituksesta.

Tarkista tilaus

Asiakkaan velvollisuus kuluttajana on aina tarkistaa tilauksen saatuaan myös sen oikeellisuus ja paikkansapitävyys sekä tuotteiden laatu (esim. kankaiden painojälki) heti tilauksen vastaanotettuaan. Mikäli tilauksen sisältö eriää kuitin/laskun kanssa tai tuotteissa / kankaissa on reklamoitavaa, asiakaspalveluumme tulee ottaa yhteyttä 14 vrk:n kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse palautus@olipakerran.fi tai asiakaspalvelumme yhteydenotto lomakkeella.

Tämän jälkeen ei tilauksen sisältöä koskevia reklamaatioita oteta vastaan.

Tuotevirhe

Viallinen tuote

Tuotevirheen huomatessasi ota yhteyttä 14 vrk:n kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse palautus@olipakerran.fi tai asiakaspalvelumme yhteydenotto lomakkeella.
 
Kankaiden reklamaatiot on tehtävä aina ennen pesua ja leikkaamista. Reklamaatioita ei käsitellä, jos virhe on huomattu leikkaamisen jälkeen tai se on ilmaantunut pesun aikana. Jos tilausta koskevaa mahdollista erimielisyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan, tulee kuluttajan olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Eri erien kankaiden leveydet saattavat vaihdella. Tuotteen kohtaalle on merkitty leveys, mikä on saatu tehtaalta ja se voi vaihdella eri erien vaihtuessa.Verkkokaupan kuvat ovat viitteellisiä ja ne voivat poiketa johtuen tuotantoerästä tai käytössä olevan laitteen väriasetuksista.

Lähetämme sinulle sähköpostitse lisäohjeet tuotteen palauttamista varten. Viallisten tuotteiden palautus on maksutonta.

Peruutusoikeus

Peruutusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden peruutusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske kankaita, eikä myöskään tilaustuotteita, jotka erikseen valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaan toivomusten mukaisesti.

 Tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan, täysin käyttämättömiä, hajuttomia ja ehjiä. Mukaan tulee liittää myös mahdolliset tuotteen mukana tulleet lorukortit ja tuotelaput. Tarkistamme palautuneen tuotteen kunnon ennen maksun palauttamista.

Tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 vrk:n kuluessa. Asiakkaan tulee tarvittaessa näyttää toteen, että palautus on tehty määräajassa esim. maksukuitilla. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittaneet lähettäneenne tavaran takaisin.

• Pakkaa tuote/tuotteet hyvin. Tähän kelpaa hyvin alkuperäinen lähetyspussi.
• Täytä ja liitä palautukseen peruuttamislomake tai lähetä sähköpostitse tilausnumero, nimi, osoite ja puhelinnumerosi. Jos lähetät viestin sähköisesti ilmoitamme sähköpostitse peruuttamisilmoituksen saapumisesta.
• Ota yhteys asiakaspalveluun, niin asiakaspalvelu lähettää sinulle sähköpostitse ohjeet. Osa palutuksessa asiakas maksaa itse lähetyskulut. Koko tilauksen palautuksessa asikaspalvelu lähettää helposti koodin, jolla voit palauttaa tilauksen kuluitta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. 

Lataa tätä peruuttamislomake

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa tilaamasi tuote ja tehdä kokonaan uusi tilaus haluamastasi tuotteesta. Uudesta tilauksesta veloitetaan tilauksen mukaiset toimituskulut.

Maksun palautus

Mikäli palautat osan tilauksesta, emme palauta postikuluja. Mikäli palautat koko tilauksen omalla kustannuksellasi, hyvitämme myös tilauksesi yhteydessä veloitetut toimituskulut tilauksesi maksutavan mukaisesti.

Mikäli palautat osan pakettitarjouksesta tilauksesi loppusumma lasketaan uudestaan pitämiesi tuotteiden arvon mukaan. Jos palautuksen jälkeen tilaamasi tuotteet eivät enää oikeuta alennukseen, vähennetään alennuksen arvo palautettavasta summasta. Palautus summa ei siis välttämättä vastaa tilaamiesi tuotteiden hintaa.

Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys pyritään maksamaan alkuperäistä maksutapaa käyttäen Checkout- palvelussa. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10–20 arkipäivää.

Muuta huomioitavaa

Mollavauva Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majure)vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevien seikkojen vuoksi rikkoutuneista, viivästyneistä, vaikeutuneista tai kokonaan estyneistä toimituksista (esim. tietoliikenne- tai sähkökatkokset, luonnonmullistukset, sotatoimet, yleiset työtaistelut, pankki tai postilakot ).

Mahdollisiin asiakkaan ja Mollavauva Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.