USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Onko tilauksen tekeminen turvallista verkossa?

Onko kaupassanne käytössä SSL yhteys?

Verkkokaupassamme on käytössä SSL- yhteys, joka suojaa tietokoneesi ja kauppamme välisen yhteyden.

Mistä materiaalit tulevat?

Käytämme tuotteissamme tarkoin valittuja kankaita.

Kuviolliset trikoot, resorit ja tarvikkeet tulevat EU:n alueelta.

Yksiväriset trikoot ja resorit tulevat Suomesta. Tuotemerkit ja kokolaput tulevat Suomesta. Lankoina käytämme Coatsin lankoja.

Missä tuotteet valmistetaan?

Tuotteet on suunniteltu, kaavoitettu, sarjottu ja mallikappaleet tehty Suomessa. Kankaat leikataan, tuotteet ommellaan ja pakataan Suomessa.

Millainen on pipon koko?

Mittaa lapsesi päänympärys ja valitse sitä lähinnä oleva koko. Esim päänympärys on 52,2 cm valitse koko 52. Mikäli saat kahden koon välistä, niin valitse isompi koko. Esim päänympärys on 53,5 cm valitse koko 54.

Koon istuvuuteen vaikuttaa aina materiaali, päänmuoto ja se minkälaisesta istuvuudesta pitää.

Kokoa 50 voi käyttää jo jos päänympärys on 48cm. Kokoa 52 voi käyttää jo jos päänympärys on 50. Silloin pipo vielä vähän pyörii päässä, mutta istuu silti jo niin ettei ole koko ajan silmillä.

Osalle 54 koon päistä istuu myös koon 52 pipo. Pipo on silloin jämäkämpi ja lyhyempi päälaelta. Mikäli pidät löysemmästä piposta, niin sinun täytyy valita päänympärystä vastaava koko.

Miten osaan valita oikean kokoisen unipussin?

Unipussia on kahta kokoa 56-86cm ja 86-110cm. Olemme laittaneet ne sivuille omiin osioihin, jotta valinta olisi helpompaa.

Pienempää kokoa voi käyttää lapsen ruumiinrakenteesta riippuen jopa 92cm asti. Isompi koko on reilu, joten suosittelemme sitä vasta kun lapsi on 86cm.

 

Miten osaan valita oikean kokoisen imetystyynyn

Tutustu imetystyyny oppaaseen. Olemme tehneet sinne valintaoppaan. Tässä kuitenkin tiivistettynä koko asia:

Imetystyyny: Perinteinen tyyny, joka on varma valinta ja sopii lähes kaikille vartaloille.

Pikkusisko: Riisuttu kaikki ylimääräinen koko pois. Sopii pieniin tiloihin ja lyhyille ihmisille. Älä valitse tätä jos sinulla on pitkä selkä.

Kaksosten: Tyyny, jolla voi imettää kahta lasta yhtäaikaa.

Voinko saada apua puhelimitse koon valintaan?

Asiakaspalvelu auttaa sinua miellellään kaikissa kokoon ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Pohditaan yhdessä. Soita p. 0456029101

Mistä voin ostaa tuotteitanne?

Meillä ei ole jälleenmyyjiä. Voit tilata tuotteitamme ainoastaan verkkokaupastamme tai tulla ostoksille myymäläämme Espooseen (avataan jossain vaiheessa vuonna 2020).

Voinko yhdistää kaksi tilausta yhdeksi?

Tilausten yhdistäminen ja muuttaminen ostostapahtuman jälkeen ei ole mahdollista. Et siis voi yhdistää olemassa olevaa tilausta ja uutta tilausta yhdeksi tilaukseksi. Näin toimien emme sekoita varastoa ja säästämme liikenevän ajan tilausten matkaan saattamiseen.

Voinko muuttaa tilaustani?

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen tilauksen lähettämistä, sillä tilauksen muuttaminen ei ole mahdollistaostostapahtuman jälkeen.

Mikäli huomaat virheen osoitetiedoissasi, puhelinnumerossasi tai sähköpostiosoitteessasi ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Miten teen tilauksen verkkokaupassa?

Mene valitsemasi tuotteen kohtaalle. Valitse koko ja mahdollinen kuosi jonka jälkeen paina “lisää ostoskoriin” nappia.

Tee sama muille mahdollisille haluamillesi tuotteille.

Sivun yläreunassa on ostoskori. Vie hiiri ostoskori sanan päälle ja klikkaa hiirellä. Näin pääset ostoskoriin. Ostoskorissa voit poistaa tuotteita tai vaihtaa niiden kappalemäärää.

Kun kaikki tuotteet ovat niin kuin haluat, paina “Siirry kassalle”.

Täytä laskutustiedot ja tarkista vielä että tuotteet mitä haluat tilata näkyvät oikein.

Valitse haluamasi toimitus.

Valitse haluamasi maksutapa.

Valitse lähetä tilaus.

Mikäli kohtaat ongelman tilausta tehdessäsi, eikä näistä ohjeista ole apua, ota yhteys asiakaspalveluun. Autamme sinua parhaamme mukaan.

Voiko tuotteita tilata lahjaksi?

Voit tilata tuotteita lahjaksi täyttämällä kassa sivulla laskutustietoihin omat tietosi ja klikkaamalla ruutua “toimitus eri osoitteeseen” Tämän jälkeen pystyt syöttämään lahjan saajan tiedot. Suosittelemme että ilmoitat lahjansaajalle tehneesi tilauksen, jotta hän osaa odottaa saapumisilmoitusta.

Miten voin maksaa tilauksen?

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Miten voin maksaa tilauksen verkossa?

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Miten voin maksaa tilauksen noutopisteessä?

Noutopisteessä ei voi tutustua koko valikoimaamme, vaikka kaikki tuotteemme ovatkin siellä saatavilla. Kun tulet asioimaan noutopisteessä, olet todennäköisesti jo tehnyt tilauksen valmiiksi ja maksanut sen. Tarvittaessa maksaminen onnistuu kuitenkin tekemällä tilaus verkkokaupan kautta paikanpäällä tai maksamalla käteisellä.

Mikä on tilauksen toimitusaika?

Toimitusaika on 0-8 arkipäivää valitsemastasi toimitustavasta riippuen. Näet valittavissa olevat toimitustavat ja niiden toimitusajat (yhteenlaskettu käsittely- ja kuljetusaika) kassa- sivulla.

Tilauksessa on väärä tuote?

Jos tilauksen sisältö ei ole sama kuitin/laskun kanssa ota yhteyttä 14 vrk:n kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse palautus@mollavauva.fi tai asiakaspalvelumme yhteydenotto lomakkeella.

Lähetämme sinulle sähköpostitse lisäohjeet tuotteen palauttamista varten. Väärin toimitettujen tuotteiden palautus on maksutonta.

Tilauksesta puuttuu tuote

Ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata asian ja lähettää sinulle puuttuvan tuotteen. Parhaiten saat meidät kiinni soittamalla.

Asiakaspalvelu p. 0456029101.

Valitsin noudon. Voinko tulla samantien hakemaan tilaustani?

Odota ensin, että saat viestin että tilauksesi on noudettavissa. Mikäli tilauksella on kiire, soita asiakaspalveluun. Kerro tilanteestasi, niin katsotaan yhdessä ensimmäinen mahdollinen noutoajankohta.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa tilaamasi tuote ja tehdä kokonaan uusi tilaus haluamastasi tuotteesta. Uudesta tilauksesta veloitetaan tilauksen mukaiset toimituskulut.

Onko tilaamillani tuotteilla peruutusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden peruutusoikeus tilatun tavaran vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske kankaita, eikä tilaustuotteita, jotka erikseen valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaan toivomusten mukaisesti.

Tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan, täysin käyttämättömiä, hajuttomia ja ehjiä. Mukaan tulee liittää myös mahdolliset tuotteen mukana tulleet lorukortit ja tuotelaput. Tarkistamme palautuneen tuotteen kunnon ennen maksun palauttamista.

Lue lisää peruutusoikeudesta
Tuotteessa on virhe, miten toimin?
viallinen tuote
Tuotevirheen huomatessasi ota yhteyttä 14 vrk:n kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse palautus@mollavauva.fi tai asiakaspalvelumme yhteydenotto lomakkeella.
 
Kankaiden reklamaatiot on tehtävä aina ennen pesua ja leikkaamista. Reklamaatioita ei käsitellä, jos virhe on huomattu leikkaamisen jälkeen tai se on ilmaantunut pesun aikana. Huomaathan että eri erien kankaiden leveydet saattavat vaihdella. Tuotteen kohtaalle on merkitty leveys, mikä on saatu tehtaalta ja se voi vaihdella eri erien vaihtuessa.
 
Lähetämme sinulle sähköpostitse lisäohjeet tuotteen palauttamista varten. Viallisten tuotteiden palautus on maksutonta.

Asiakaspalvelu p. 0456029101

tuote on ostettu netti- tai itsepalvelukirpputorilta

Olipa kerran vaatemallistojen / Mollavauva tuotteilla ei ole valmistajan takuuta. Mikäli tuotteella ei ole takuuta sovelletaan tavaran myynnissä mm. kuluttajansuoja- ja kauppalakia. Tuotereklamaatio on tällöin tuotteen ostajan ja myyjän välinen asia, sillä heidän välilleen on syntynyt sopimussuhde.Tuotteen valmistaja ei ole korvausvelvollinen mahdollisessa reklamaatiotilanteessa vaan virhevastuu on tuotteen myyjällä. Mikäli olet ostanut uuden tai käyteyn Olipa kerran vaatemalliston/ Mollavauva tuotteen yksityiseltä henkilöltä sovelletaan kaupassa kauppalakia. Ostaessasi Olipa kerran vaatemalliston/ Mollavauva tuotteita netti- tai itsepalvelukirpputorilta, on virhevastuu myyjällä.

Käsittelemme henkilötietoja turvallisesti. Vain alkuperäisen ostajan antamilla tiedoilla voimme ottaa reklamaation käsittelyyn ja saada selville tuotteen ikä, milloinka se on myyty ja määrittää mahdollisen korvauksen alkuperäiselle ostajalle.

Tuote on saatu lahjaksi tai tilattu toiseen osoitteeseen

Käsittelemme henkilötietoja turvallisesti. Vain alkuperäisen ostajan antamilla tiedoilla voimme ottaa reklamaation käsittelyyn. Mahdollinen rahapalautus tehdään alkuperäisen tilauksen maksutavalla. Mahdollinen uusi tuote lähetetään alkuperäiselle tilaajalle tai hänen halutessaan mikäli tuote on alunperin tilattu toiseen osoitteeseen, niin sinne.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi?

Parhaiten saat meidät kiinni puhelimitse p. 0456029101.

Maanantai, keskiviikko-perjantai klo 10.00 -15.00